Creative CT5880 (Gigabyte) - czy warto?

Autor: Marcin (marcin_at_no.spam.com.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 19:55:00 MET

Witam

Zamierzam kupic plyte Gigabyte GA-7VTHP albo GA-7VRXP(jezeli spadnie cena).
Obydwie maja wbudowany chipset Creative CT5880. Czy ktos moze
napisac jak sie przedstawia jakosc dzwieku z tego ukladu (a moze napisze
ktos ma taka plyte?)?
Zupelnie nie chodzi mi o dzwiek przestrzenny, gdyz i tak mam wzmacniacz
stereo.
Raczej czy nie ma za duzych szumow przy odtwarzniu mp3:)
Moze sa z nia jakies klopoty w grach.
Ewentualnie moze ktos wie czy sa sterowniki do Linuxa.

Pozdrawiam

Marcin