Re: Mam juz praawie gotowy komputer... no wlasnie prawie

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 19:14:02 MET

"vertex" <vertex_at_box43.gnet.pl> wrote:
> [...]
Jeżeli

> SB 128 NIE jest dobra karta, niezaleznie od ilosci posiadanych/planowanych
> glosnikow...to po prostu badziew jesli chodzi o dzwiek, dosc mocno
obciazajacy
> procka...IMO nie ma sensu. Sa lepsze rzeczy na rynku.

Jest najmniej problematyczna ze wszystkich SB - a to dla mnie oznacza dobra.
Co do obciążenia proca, to może i jest duże, ale w kryteriach Pentium 300
MHZa, a nie Athlona 1700+ . Jeżeli chodzi o jakość dźwięku - skąd to
wziąłeś , że niby kiepska ???

Zreszta, jak ktoś chce się pchać w Live! i potem cierpieć przez niedorobione
sterowniki, to jego sprawa.

B.