Jak rozmontowac PIII Slot 1 ???

Autor: Vitek (dlh-mw_at_nordisk.com.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 17:59:19 MET

Pytanie wcale ne jest takie glupie na jakie wyglada. :-)

Umarl mi wiatraczek na oryginalnym (wersja box) radiatorze
wiec postanowilem gada wymienic. Za rownowartosc duzej pizzy
z dowozem stalem sie posiadaczem nowiutkiego radiatorka
wraz z wiatraczkiem. problem w tym, ze za cholere nie wiem jak
pozbyc sie starego... :-(

Oryginalnego coolera juz zdjalem. Zostala mi kanapka: plastik z holo
- plytka z procesorem - radiator. Polaczona czterema bolcami.
Szarpie na wszystkie strony, ale jakos bez widocznych rezultatow.
Mam uzyc zestawu malego majsterkowicza (mlotek + przecinak)???

Zdroofka,
Vituniu.

P.S.
I pomyslec ze do wczoraj wcale nie uwazalem sie za glupiego... ;-)