Re: usterka monitora

Autor: al (alekland_at_box43.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 16:13:07 MET

Użytkownik "Egghead" <egghead_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Moze to tylko przebicie z toru HV, zdejmij pokrywe i wytrzyj dokladnie
> przewody wysokiego napiecia, poczekaj az wyschnie i sprawdz.
> Pozdrawiam
> Egghead

zdaje sie ze tak, wytarlem przewody, zaizolowalem w miejscach gdzie
przebiego w poblizu metalowych elementow i jest ok
dzieki

Przy zdejmowaniu obudowy zauwazylem inna rzecz, mianowicie cylindryczny
rdzen (jakas ceramika) przy zespole cewek odchylajacych jest bardzo goracy -
parzy przy dotknieciu. Czy to jest normalne? Czy powodem tego moze byc zle
ustawiona wiazka elektronow, ktora ociera o uklady korekcji zbieznosci? (dla
fachowca moze sie moje rozumowanie wydac smieszne, ale wydaje mi sie, ze
elektrony przyspieszone w polu e. moga oddawac w ten sposob swoja energie
tym ukladom korekcyjnym, mozliwe, czy konstrukcyjnie niemozliwe?)