Re: przegrzewanie celerona

Autor: Mariusz G. Bednarek (mariusz_at_punto.wox.org)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 14:38:32 MET

pumeks__at_poczta.onet.pl wrote:

> Jak to mozliwe, że Celeron 1GhZ(Copermine) w czasie od włączenia komputera do
> wejścia w bios w opcje hardware monitor "osiąga" temperature ponad 70st. C.
> Zakładając nawet zbyt mało wydajny cooler(Spire do 1GhZ) to chyba nie ma prawa
> się tak zagotowac przez niecałe pół minuty? To raczej nie jest błąd czujnika
> temperatury bo komp. nawet nie jest w stanie do końca załadować
> Windowsa czasem zdązy i już "wisi" lub "błąd ochrony systemu". Ten procesor
> jeszcze do wczoraj chodził z tym samym wentylatorem za płycie MSI-BX-Master z
> [...]

Tym biosem to ja bym sie tak bardzo nie przejmowal, od razu po odpaleniu
i wejsciu do Bios-a moj Tusl-2 pokazuje mi 63C, A juz na i-panelu i w
tym asusowym programiku jest 35C.
Jest to fizycznie niemozliwe zeby komp, ktory stoi powiedzmy 10h w
chlodnym pomieszczeniu od razu po odpaleniu dawal na procku 63C.

--
Pozdrawiam
Mariusz Bednarek