Pilot od PixelView TVpro

Autor: slav (s.radomski_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 11:08:22 MET

Mam taką karte w kompie z pilotem, ale pilot nie chce działać.
W prawdzie karte mam juz 2 lata, ale jescze nigdy nie podłączałem pilota -
nie mialem takiej potrzeby, ostatnio okazało się , że się przyda -
podłączyłem, ale niestety nie działa. W ustawieniach od karty TV mam
włączoną opcję Zdalne Sterowanie.

Czy moze gdzies jeszcze trzeba go uaktywnic?
Moze trzeba jakis sterownik ktorego nie mam?
Pilot jest calkowicie nowy, bo go nigdy jeszcze nie uzywalem, baterie
kupilem nowe - w innych pilotach chodzą.

Pozdrawiam

slav