Re: Epson Stylus 400

Autor: _at_r2r
Data: Wed 20 Mar 2002 - 09:24:34 MET

"mezon" <gbed_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>Probowalem czyscic dysze ale to nic nie pomaga a przy wydruku Nozzle Check
>w niektorych miejscach pojawiaja sie podwojne linie...
>czy jest na to jakas sztuczka aby temu zaradzic??

brudne, a nawet bardzo brudne dysze. Przy pomocu standardowego
czyszczenianie usuniesz tego.
Ja sobie radziłem z tym tak (ep 600) że na mak rozbierałem ten mechanizm
odsysający atrament, myłem go dokładnie, dokładnie wycierałem okolice dysz
(zwłaszcza dookoło zbuera sie niekiepski syf). Pomagało - drukarka ma juz z
5 lat i ciągle działa (tyle że mnei to działanei juz nei zadawala i kupiłem
sobie hp 960).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net