Re: p o m o c y !!!!!!!!!!

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 08:48:58 MET

"Nepo" <jaromin_at_o2.pl> wystukał (news:a77u6n$oum$1_at_news.tpi.pl):

> Mam taki problem: moja drukarka HP 656c z USB na innych kompach
> chodzi jak złoto, a u mnie nie!!! Kompa kupiłem 2 tygodnie temu i
> do tej pory nic jeszcze nie druknąłem! Cieciu ze sklepu sam nie wie
> co jest; 4 razy reinstalował mi wINDE :-) i dalej nic! W końcu

Typowe naprawianie ciecia ze sklapu ;)
Najczestsze problemy to:
1) wylaczona obsluga USB w BIOSie
2) nie zainstalowane (lub zainstalowane niepoprawnie) sterowniki USB
3) konflikt przerwan
4) nieprawidlowa kolejnosc czynnosci podczas instalacji drukarki

Bedac pewnym, ze 1-3 nie wystepuje nalezy najpierw zainstalowac pakiet
aplikacji pomocniczych (SETUP z plyty) , nastepnie podlaczyc kabel USB
wlaczyc drukarke, po wykryciu podac lokalizacje sterownikow (656cos
tam/plk). Jezeli bylo juz cos robione ze sterownikami, nalezy je
odinstalowac nasamprzod. Jezeli to nic nie dalo (USB filter do SISa
chyba nie ma?) to moze byc opisywany tu kiedy problem niezgodnosci
niektorych egzemplarzy niektorych rev. tej plyty ze standardem USB
(IIRC nizszy poziom napiecia?).
Pozdrawiam
Egghead