Re: Mam juz praawie gotowy komputer... no wlasnie prawie

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 07:53:07 MET

"Szymon456" <szymon456_at_go2.pl> wrote:
> Radeon 8500 (mozna dostac taki bez dodatkowych wyjsc TV itp. ? ? bede
uzywal
> tylko jednego monitora..)

długo będziesz szukał :>> , ale powodzenia. Z tym że raczej bierz z
wyjściem TV ; jakość tego wyjścia to jedna z zalet Radeona. Kiedyś być może
będziesz chciał z niego skorzystać :>

> SB 128 PCI

jeżeli masz 2 głośniczki, to jest bardzo dobra i bezproblemowa karta. Jeżeli
masz więcej głośniczków lub zamierzasz dokupić, to lepiej kup od razu kartę
która ma więcej wyjść.

> Acer 40x (pozal sie boze, jesli mi nie rozwali jakiegos CD to

a czemu nie Teac ?

> 4. Skladanie komputera

Skoro nie bardzo się orientujesz, to może poproś kogoś o pomoc ?

> 5. Ogolnie konfiguracja
[ . . . ]
> poczekac ? nie mam tu na mysli standardowego stazenia sie, mam na mysli
czy
> nie bedzie teraz jakiegos skoku...

Nie przejmuj się tym. Każdy taki "skok" to przez kilka miesięcy niebotyczne
ceny.

B.