Re: Ktos mi wyjasni roznice ?

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 22:57:00 MET

> Dlatego napisalem teoretycznie :-), choc przeszlosc napedow
> Teaca dobrze rokuje na przyszlosc.

moge to potwierdzic,
sam uzywam CDka TEAC 524EA jesli dobrze kojarze ( odczyt x24 ) - do dzis nie
padl ( a dziala od X.1998 ), czyta wszystko co sie da tylko do niego wcisnac
poza tym - mam CDRW TEAC W54E - tez niczego sobie, jest coprawda ciut
stara - ale tez wszystko nagrywa i wszystko czyta - ZERO problemow ze
sprzetem Teac'a