Re: Mam juz praawie gotowy komputer... no wlasnie prawie

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 19:35:53 MET

ad1. listan nie listan ale tamta obudowa to jest Chieftec - gdzie w Polsce
np tu http://www.rancom.pl/oferta.php?cat=801 lub mozesz dowiedziec sie w
Actionie http://www.action.pl (ale oni daja ciala z tymi obudowami - maja je
miec ale nie maja)
co do zasilacza to jezeli sobie nie sprowadzisz np z Niemiec tej obudowy to
nie dostaniesz mocniejszego niz 300W (a i to jak bedziesz mial szczescie) -
lepiej kupic Enlighta z zasilaczem 300W P4 np EN-7237 w firmir MINT
(http://www.mojepc.pl/produkty.php?kat=489) kosztuje 311zl
jak chcesz sam zasilacz mocniejszy niz 300W to zobacz tu
http://www.luxus.com.pl/+48-22-8-250-560/html/ibmpc.html tylko ceny sa
kosmiczne :-(
ad2. o laczeniu wiatraczkow mozesz poczytac po polsku np tu
http://www.moded-kompz.prv.pl/ lub tu
http://www.podkrecanie.sky.pl/artykuly.php a nie po polsku np tu
http://www.virtual-hideout.net/ lub tu http://www.overclockers.com/ (w
dziale tips&techniques) ...
a co do samych wiatrakow to najlepiej kupic firmy PAPST ale te w Polsce
jezeli sa dostepne to kosztuja powyzej 80zl/szt
mozesz pomyslec o COOLERMASTERACH szczegolnie tych z termistorkiem na
kabelku do dostania np tu http://www.4max.com.pl/
ad3. o ile wiem to nie ma BOXowych Athlonow - najlepiej kup cooler Volcano7
a jak masz wiecej kasy i czasu na szukanie to Volcano7+
ad4. pasta termoprzewodzaca jest nieodzownym elementem przy takim procu -
najlepsze sa pasty na bazie srebra np ArcticSilver2 (jest juz dostepna AS3)

ale sie napisalem :-)
pozdrawiam