Re: Co myślicie o drukarce Canon S200

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 18:52:39 MET

Użytkownik <allcon_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupić drukareczke Canon S200. Potrzebuje czasem cos wydrukowac
(max
> 100 str na miesisc)?
> Może ktos ja ma? Jak wygląda sprawa zamienniko atramentu. Czy sa jakies
dobre?
> Moze ktos moze pojecic jakas tania drukarke a dobra (do 400zl)
Polecam tańsze modele Epsona (C20 lub C40) - mają bardzo dobrą jakość
wydruku, atrament do nich jest bardzo tani (zamiennik czarny, starczający na
ok. 200 stron normalnego wydruku w rozdzielczości 360 dpi, z wygładzaniem
krawędzi kosztuje poniżej 30 złotych, kolorowy również dość wydajny ok. 60
złotych). Ceny tych drukarki oscylują od 250-300 złotych, tak więc są
jednymi z najtańszych drukarek. Ja osobiście drukuję na Epsonie C20 ponad
1000 stron na miesiąc i jestem bardzo zadowolony. Może mogłaby być nieco
bardziej cicha i trochę szybsza, no ale jednak ta cena... Pozdrawiam :)