Re: Problem dysk spowalnia komputer

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 14:37:26 MET

<nukwa_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam
>
> Mam problem ze starym dyskiem Caviara (0,5G) gdy go podlacze komputer
strasznie
> spowalnia.Ten dysk jest na wspolnej tasmie z CD Rom -master,dysk - slave.
> Explorera otwiera ok minuty, czasami krzyczy ze dysk jest nie dostepny.
> Odlaczam dysk wszystko powraca do normy.
> Wczesniej ten dysk siedział w P166mmx, plyta Abita TX5 i nie bylo
problemu.
> Obecnie Celeron 433 i plyta Intela SE 440BX-2.

Na moje ten dysk poprostu pada. Moze tak byc. CZasami tak sie zdarza, ze na
jakims starym kompie dysk jeszcze chodzi calkiem niezle a na jakims nowszym
juz nie za bardzo... Bo otwieranie Explorera okolo minuty jak mowisz z cala
pewnoscia nie jest normalne. Przy sprawnym dysku, jaki by nie byl stary i
nedzny tak naprawde nie zauwazasz prawie roznicy (ja mam u siebie PM 40GB
ATA100 i kieszen, do kieszeni wkladam rozzzne rzeczy... czasem nawet 80MB
starego Connera swoja droga rewelacyjny dysk!!!:))
Pozdrawiam!
MA