Re: gf2mx400, w2k i tragedia...

Autor: Pawel Dziekonski (P.Dziekonski-no-spam_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 13:15:18 MET

Newion <kaczor_p_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Wylacz ACPI. Zmieni sie sposob przydzielania przerwan (IRQ) do sprzetu.
> Karta graficzna nie bedzie wspoldzielic przerwania z innymi
> urzadzeniami. Try It - it can be solution for your problem.

mam prawie identyczna konfiguracje, acpi wlaczone w biosie i karta
dostala to samo irq co chyba sieciowka albo dzwiekowa -> wszystko
dziala ok. jezdze na nowych 4in1 i oryginalnych steriwnikach asusa
(karta to asus v7100 pro, gf2mx400).

--
Pawel Dziekonski - dzieko#mml.ch.pwr.wroc.pl - http://2618360679/dzieko
------------ Remove spam protection from my email address! ------------