Re: Wysokie odświeżanie w monitorach

Autor: jacksmith_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 19 Mar 2002 - 12:53:01 MET

> Mam monitor Samsung SyncMaster 700p Plus i kartę RAGE PRO TURBO AGP 2x. Mój
> monitor wyciąga w 1024 x 768 100 Hz. Zauważyłem jednakże iż przy wysokich
> częstotliwościach obraz jest zdecydowanie mniej ostry. Czy to jest normalne
> w monitorach a może zależy to od karty?
[CUT]
Ja mam Samsunga SyncMastera 700 bp i kartę ATI RADEON 32 DDR i przy 1024 x 768
100 Hz też wydaje mi się że obraz jest dużo mniej ostry ( jakby zamglony )
niźli przy 800 x 600 ... i zmiana częstotliwości niewiele tu pomaga ( to znaczy
oczy mnie bardziej bolą jak wezmę 85 Hz, i chociaż wszyscy mi mówią że nie ma
różnicy między 100 a 85, to nie wierzę ..... )
Po kilku próbach ( w tym również na GeForce, gdzie jednak obraz był znacznie
lepszy), stwierdzam że albo ATI jest do d.... albo Samsung ...., albo jedno i
drugie.

Pozdrawiam
KJ