nagrywarka LG 32x - czy warto?

Autor: mac_at_tygodnik.pl
Data: Tue 19 Mar 2002 - 12:12:34 MET

Witam wszystkich!
Chce w najblizszym czasie kupic nowa nagrywarke.
Poniewaz mam skromny budzet mysle o modelu LG GCE-8320B 32/10/40.
Do tej pory mialem nagrywarke LG 8/4/32 i nie narzekalem - zero problemow.
Co mozecie mi powiedziec o tym sprzecie - mysle ze troche osob uzywa tej
nowej nagrywarki LG 32/10/40.
Myslalem jeszcze o Teacu 24/10/40, wiem ze to pewnie bylby lepszy wybor, ale
teac jest drozszy i nie ma go w tej chwili w ofercie hurtowni, w ktorej sie
zaopatruje.
Nagrywarka ma byc do uzytku domowego, wiec nie bedzie eksploatowana zbyt
intensywnie.

Pozdrawiam i z gory dzieki za opinie.
mac