Re: jak zablokowac uszkodzone fragmenty pamieci w RAMie

Autor: RAFAL (belamy) (belamy_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 11:29:43 MET

Raffa napisał(a):

> Użytkownik RAFAL (belamy) <belamy_at_wp.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:Xns91D5B46C82111BEL2001XNEWS_at_193.110.120.9...
> generalnie jak sobie to wyobrazesz ???
> a z czasem łądowania sie Windowsa ?? wtedy i tak pojedzie to tyk
> adresach ! raczej nie do przejścia !!!! bo taki programik mósiałby
> kontrolowac wszystkie operacje wymiany danych (procesor-pamięc)

Nie tak do konca,
wyobraz sobie w systemie istnieje takie cos jak rezerwacja pamieci i wystarczyloby,
ze w autoexec-u uruchomic jakis programik, ktoryby zarezerwowal w pamieci uszkodzony
obszar i nie zwolnil go. Kiedy bedziemu teraz uruchamiali inne programy to nie wejda one
w uszkodzone adresy bo sa zarezerwowane przez inny program.
W zwiazku z powyzszym szukam programu, ktory potrafilby to zrobic i ktorego windows
by nie wywalil.

--
Pozdrawiam,
Rafal Kolano