Re: Dodawanie pamieci w Win2000

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 10:16:51 MET

Użytkownik "sorrel" <szczawinski_at_bigfoot.com> napisał w wiadomości news:a76kjd$ei2$1_at_news.onet.pl...
> Poza tym sprawdzilem przed chwila, ze nie ma zadnego problemu z dzialaniem
> tych pamieci pod Linuxem (ten sam komputer).

Entka może być bardziej wyczulona na problemy sprzętowe. Np. pracując w ME
mogłem spokojnie podkręcić procka o 10-15%. Pod W2k wywalają mi się tablice
partycji na jednym z dysków. Co powoduje takie problemy - nie zgadnę.

--
Konrad J. Brywczyński                             Riding on a unicorn
konrad_at_brywczynski.tk                             Stranded in my mind