Re: Wake-on-lan

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 00:00:50 MET

Użytkownik "Skrzypek" <mtb_at_z.pl> napisał w wiadomości

> hmmm, wierzyc mi sie nie chce.

A jednak. Chyba że masz faktycznie PCI ver 2.2

> Jakie noname'y? Przeciez Lantech to znana i powazana firma. Po drugie te
> katy maja napisane WOL (option). Ja tylko nie wiem jak ta "option"
> uaktywnić. Po trzecie, to raczej dodatkowy kabelek bedzie zbedny, bo i po
> co. Jak wake-on-LAN to nie wake-on-DODATKOWY KABELEK.
> Co ty na powyzsze?

Sorry, może faktycznie Lantech to dobra i poważna firma. Jestem mocno
subiektywny i uznaję (jeśli chodzi o karty sieciowe) tylko 3coma i intela...
nie chce mi się tłumaczyć dlaczego. Każdy kto musi (musiał) opiekować się
ponad setką stacji roboczych, instalować na nich różne systemy operacyjne i
martwić się o sterowniki chyba zrozumie.
Jeśli chodzi o napis "WOL (option)" to jest to cenna wskazówka, oznacza to
mniej więcej tyle, że w oparciu o dane PCB produkowany jest model bez WOL i
z WOL (to jest ta opcja) - pytanie jest tylko takie: Czy kupiłeś kartę z WOL
czy bez. To tak jak z płytą główną: opcjonalne audio - kupujesz z opcją lub
bez, ale jeśli bez, to tego audio już sobie nie uruchomisz ;-)
Uruchamiałem kilka stacji roboczych z WOL, i zawsze potrzebowałem kabelka
(fakt:, prymitywne toto okropnie: dwie zwykłe, skręcone żyły, ok 20cm
długości, zakończone z obu stron odpowiednimi wtyczkami), ale skoro upierasz
się że to nie ma być Wake-On-kabeLek, to może Ci się uda zrobić to inaczej
Życzę powodzenia
   exbros