Re: AMD 1700 XP jaki cooler?

Autor: Skrzypek (mtb_at_z.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 23:21:00 MET

> temat sie przewijal, ale nie znalazlem konkretnych odpowiedzi
>
> moze mi jakis polecicie?
>
> zalezy mi na wydajnosci, jak i rowniez na w miare cichej pracy do max
> 50-55 dB :-)

Ja mam taki fajny cooler - "S Fanner grup 5U213C1H3G FOR AMD". Spelnia
wszystkie zalozenia: jest aluminiowy, miedzy alu a prockiem jest 3 mm
miedzi, do tego pasta (biala taka) gratis. Wiatrak 8 cm, ale to chyba
standard. Jest cichy. Zaplacilem 65 ppln i A 1700+ @ 1900+ przy 38 stopniach
mowi samo za siebie. W ogole to procek chodzil tez na 2000+, ale czasem sie
wieszal (nie z powodu temperatury), wiec wrocilem do 1900+. A teraz
najlepsze - najwieksza zanotowana przeze mnie temperatura procka (tego
zestawu) to: 41 stopni (granie divixowanie itp przy wylaczonym witraku z
tylu obudowy). A 1700+ wytrzymuje max 90 stopni, wiec mysle ze jest spox.
Jak tylko minie gwarancja, to zaleje mostki i go na 2200+ ustawie (jesli
pojdzie ;))) ).

--
Skrzypek (mtb_at_z.pl)
http://www.bikes.z.pl/