Re: Seagate Barracuda IV 80GB !?!?

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 22:58:36 MET

Użytkownik "kedar" <kedar_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Mam wrazenie ze niektorzy troche "przesadzaja", owszem moze i 40 z tej
serii
> jest cicha, ale 60 i prawdopodobnie 80 (dwa talerze) juz nie, mam 40 i 60
> ewidentnie ta druga jest glosniejsza, a czasami potrafi zaterkotac.
>
> --
> Radek Pasiek
> kedar_at_student.uci.agh.edu.pl
> GG: 1222104

A ja mam wrażenie, że jestem jedynym szczęściarzem w Polsce ;-)
Mam Barracude IV 80Gb od pół roku i NIGDY nie wydostał się z niej ŻADEN
słyszalny odgłos.
Wentylatory zagłuszają ją całkowicie (a wcale nie są głośne), nie słychać
jej ani w trakcie defragmentacji, ani w trakcie normalnej pracy, ani w
trakcie testów (np random read).
Nie słychać ani klekotania, ani jakiegokolwiek wysokiego dźwięku, o którym
wiele osób z takim upodobaniem się tutaj rozpisuje. Dodam, że słuch mam
bardzo dobry i dysponuję na to niepodważalnymi "papierami" ...
Barracudy serii IV miały być dyskami cichymi i takie właśnie są. Są po
prostu najcichsze.
No właśnie. Tyle mam dziś w kwestii Barracudy do powiedzenia.
Może ja miałem wybitne szczęście, a może trzech z Was miało ogromnego pecha
i trafiło na trefną serię?
A o tych odgłosach piszecie tak często, że komuś może się to wydać cechą
charakterystyczną wszsystkich egzemplarzy tego modelu...
Pozdrawiam
   exbros