Teac CD-W524E v1.0A - problem?

Autor: ROBAL (aszypulaa_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 22:53:03 MET

    Sorki, że ponownie zawracam Wam gitare, ale potrzebuje pomocy.
    Mogę okazyjnie zakupić tenże model, ale zauważyłem w nim dziwny problem
z prędkością odczytu płyt. Czasami działa dobrze, czyli odczyt na początku
18x i w górę aż do 41x, ale często zdażają się momenty, że działa non stop
na 8x [tak jakby się jej nie chciało rozpędzić ...] [testowałem na
cdspeed99, nerospeed.., itp]. Nie zalezy to chyba od nośnika, bo wymiana na
inny nic nie daje, ciągle około 8x. Wobec tego mam pytanie, czy to jest
"normalne" w tym modelu?, czy to tylko wina firmware'a [1.0A]?, czy wymiana
biosu to zmieni?, czy trefny egzemplarz?
[Jeszcze jedno, czy to normalne, że przy ripowaniu audio mam wybór max 8x
[DAE], gdy w teac'u W58E prędkość dochodziła do 18x-20x???]

    Ogólnie mówiąc, czy według Was warto ją kupić [gw. tylko 1 rok :-(], czy
dać sobie spokój i kupić LiteOn 24x10x40?
    Może ktoś z Was miał podobny problem, please .... doradźcie.

Pozdrawiam
ROBAL