Re: Gdzie Logitechy?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 20:34:35 MET

Wojtek Szydlowski napisał(a):

> A moze pokus sie o radiowa? Za 95 zl mozna kupic ATech, bardzo przyzwoita
> mysz z dwoma scrollami. Dziala nawet z przedpokoju :-))

Kuzyn kupił takową niecałe 2 miesiące temu za 70pln. Działa faktycznie całkiem
fajnie. Jedyne co mnie drażni, to umiejscowienie tych dwóch scrolli i ich
działanie. Jak dla mnie ('wychowany' na Logitech Pilot we wszelkich odmianach :)
są one za małe i strasznie niewygodnie nacisnąć ten naciskalny :-/

--
pozdrawiam,
Andrzej