Re: IBM 60GXP 40GB - problem

Autor: Newion (kaczor_p_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 20:13:20 MET

Radoslaw Sokol napisał(a):

>Hi,

>Reset?

Chyba nie reset. Zbyt krotko to trwa. Chwilowy problem z zasilaniem -
ja to tak nazywam. Byc moze to zupelnie co innego. W kazdym badz razie
nie powoduje zwisu kompa.

>Przemapowanie następuje w czasie normalnej pracy dysku przy
>napotkaniu sektora sprawiającego problemy. Firmware dysku
>automatycznie zastępuje wadliwe sektory zapasowymi. Dopiero jak się
>skończą zapasowe, na dysku pojawiają się bad-sectory.

Rozumiem. Czyli zgodnie z ta teoria powinienem oczekiwac rychlego
pojawienia sie badow.

Pozdrawiam

Pawel

 Jeśli jeszcze nie zwariowałeś,