Re: P IV czy Athlon XP ?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 19:26:18 MET

Użytkownik Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:Xns91D45C8E8573Cadresutuniema_at_193.110.120.9...

> 3dStudio? Te pod dosa? ;-)))))

Bardzo śmieszne ;)

> P4 Northwood 2,2 GHz na 3DSMax4.26(zoptymalizowne na P4) wydajność
> porównywalną z XP1600+. Więc jeszcze trochę mu brakuje. Że nawet nie
> wspomnę o różnicy taktowania.

Gdzie widziałeś ten test ? - jeżeliby to był stary Pentium 4 i odpowiednia scena
to jest to możliwe.

Test 3dsmax 4.26 z przeglądu płyt dla P4 i ddr
http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=45000309

Polecam też sobie zerknąć na recencję Northwood vs A-XP
http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=45000277

te dodatkowe 256KB naprawdę dało kopa, tak jakby właśnie w architekturze
Pentium4 "wąskim gardłem" była wielkość cache'u L2 i znana już pazerność
na przepustowość pamięci (w końcu większy cache trochę niweluje wpływ
wolniejszej pamięci na wydajność kompa )

3dstudio (MAX ;) przestało być już bastionem AMD, ale są nim nadal
gierki (vide: powyższe recenzje)

PeJot