nagrywanie audio

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 16:38:33 MET

Mam pytanko. Wciaz sie na grupie pojawia gadanie, ze audio trzeba
nagrywac na mniejszych predkosciach etc, ostatnio przeczytalem,
ze optymalne predkosci to 2x i 8x. DLACZEGO? Czy moze mi ktos to
wyjasnic? Chodzi o jakosc nagrania, czy jakies bledy sie
pojawiaja? Mialem LG 16x10x40 i nagrywalem zarowno na 4x, 8x, jak
i 16x i kurde roznicy nie odczulem... Teraz mam Lite-On 32x12x40
i nie wiem jak nagrywac audio.
dzieki za odpowiedz
pozdro

--