podkręcanie c366

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 15:06:39 MET

witam,

u znajomego jest taki zestaw:

c366_at_366 na przelotce ppga-slot1
jakiś shuttle (chyba 661 ale nie jestem pewien)
dimm PC133 - chyba 64;)
no i tnt1 creativa
reszta nieistotna

ponieważ to się niemożliwie wlecze chciałbym na kilka miesięcy (tzn do
zmiany na jedynie słusznego durona:) podkręcić procka. i tu jest problem -
szczerze mówiąc nie pamiętam, żebym kiedyś podkręcał celerona i nie wiem jak
się to robi. na tej przelotce trzeba chyba zamalować b21 - z tego co
pamiętam 11 z lewej strony;)

możecie mnie upewnić w tym przekonaniu? i czy w ogóle 366tki dadzą się tak
wysoko kręcic (@550)?

pozdrawiam,

k.