Re: AMD 1700 XP jaki cooler?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 13:19:18 MET

"lutek" <bla_at_bla.bla> wrote:
> zalezy mi na wydajnosci, jak i rowniez na w miare cichej pracy do max
> 50-55 dB :-)

tyle dB to ja nazywam "bardzo glosno". Jezeli chcesz "w miare cicho" to
szukaj czegos ponizej 34dB .

Co do konkretnego wiatraczka, to osobiscie uzywam Spire i moge te marke
polecic, ale mój model na pewno nie wystarczy na Twoje potrzeby (wiec go
nawet nie podam).

Rekomendowane przez AMD colerki sa tu:
http://www.amd.com/us-en/Processors
/TechnicalResources/0,,30_182_869_4348^4356,00.html

niektóre z nich sa dostepne w Polsce, a na WWW producenta znajdziesz
parametry (w tym glosnosc); "Fanner Tech" to jest to samo co "Spire" .
Zainteresuj sie równiez Coolermaster.

B.