Pare pytan...

Autor: Anubis (anubisbox_at_space.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 12:31:59 MET

Czesc, nie mam pojecia wiec pytam:

Mam PII 400 Mhz, plyte Asus'a P3B-F Intel 440BX pracujaca standartowo na
magistrali 100 MHz i obslugujaca Ultra DMA33 i AGP 2x, pamiec 64 MB Sdram
100 Mhz (Spectec), karte grafiki rowniez Asus'a V3400 TNT 16 MB oraz dysk
Seagate 8,4 GB ATA66. Obecnie sprzet ten pracuje dosyc stabilnie na
magistrali 124 FSB...

1. Zamierzam kupic (dokupic) pamiec i zastanawiam sie co sie stanie jak
kupie pamiec 133Mhz? Czy moja plyta swobodnie ja obsluzy, czy lepiej dla
pewnosci zakupic 100Mhz?
2. Co zrobic aby moja plyta obslugiwala DMA66? Uaktualnilem Bios (obecnie
jest to wersja beta z 15.10.2001) i nic...
3. Chcialbym zmienic grafike na 32MB i nie mam pojecia, czy plyta z AGPx2
bedzie swobodnie pracowac z karta AGPx4?
    Jezeli jest to niemozliwe to czy jest jakis sposob aby tak sie stalo,
czy tez musze wymieniac cala plyte?

Z gory wielkie dzieki za pomoc
Anubis