Re: Barrcauda IV i DMA

Autor: Steve (steve_at_nospam.gip.com.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 08:49:52 MET

"Exeqtor" <rfrankow_at_poczta.fm> wrote in message
> Użytkownik "PeJot" <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> zgadywanki.
>
> Plyta głowna - stary ECS model P5SD-B. Nowych sterownikow do niej nie ma
> zadnych, tak samo biosu, nie wiem w czym ta informacja moze pomoc?

Ja także mam starą płytę (ATC-5220 & AMD K6-2 at 500) i BIV60. Ciekawostka
jest taka:
1. gdy DMA jest w BIOS'ie na AUTO - bios wykrywa i ustawia UDMA ale w Win
się zawsze wyłącza.
2. gdy DMA jest w BIOS'ie na Disabled - bios ustawia PIO, w Win można
włączyć i wyłączyć UDMA - i DZIAŁA!!!.

Dodatkowo stosuję DDO (niestety płyta bez tego widzi tylko 32G), i ustawiony
dysk na UDMA33 (płyta więcej nie może).
No ale i tak jest super...
Tylko musiałem wiatraczki wymieniać, a i tak pozostał to najgłośniejszy
element komputera.

--
Steve