Re: GeForce4 Titanium

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 23:00:45 MET

"Piotrek" <tego_at_konta.nie.ma>, wrote in news:3c950df4_at_news.vogel.pl:

> Dokladnie wlasnie to. Jest.
> W niektorych tylko przegrywa.

Podaj jakies argumenty.

> Nie mowie przeciez ze GF2 Ti jest szybszy od GF 4
> a jedynie od MXa,

A ja Ci mowie, ze gf4mx440 jest szybszy od gf2 Ti. Przeczytales dokladnie
ten test na benchamrk.pl?

> ktory nie powinien sie nawet nazywac mianem GF2,5mx...

Dlaczego?

> Zerknij na www.pc.com.pl tam gdzie opisuja Gainwarda

Az z ciekawosci zajazalem co te geniusze z pc.com.pl znowu wymyslili. No i
jak zwykle Pila rozne torie spiskowe probuje odkryc.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!