Segeate Barracuda IV 80Gb

Autor: TomiS (tomisek_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 21:23:10 MET

Na stronie HOGA.PL przeczytałem recenzję w/w dysku . Ocena 10/10. Wszystko
cacy ale nie wiem czemu chłopaki zapomnieli o cichym "świstach". Nieby miało
to byc związany tylko z wczesnymi modelami Bar.IV ale ja kupiłem
twardziela 3 tyg temu i tez swiszczy. Dzieki grupie ściągnąłem smscana ale
przez kilka dni obawiałem sie go odpalić . Dzisiaj zapadła decyzja - alba
przestaje swiszczeć albo reklamacja w serwisie. I o dziwo jak na razie
cisza ;-)

Podziękował grupie ;-)

TomiS