Re: jutro kupuje kompa...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 20:48:39 MET

On Thu, 14 Mar 2002 17:59:03 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Nie, przecietnie normalne zachowanie sprzetu. Ale robienie sobie przez
>karte/plyte jaj z pogrzebu tez sie zdarzaja ;)
:-)

>O! No i wlasnie o tym pisze. Wreszcie znalazl sie ktos rozsadny :)
Ciesze sie, ze tak twierdzisz ;-)

>A napisalem gdzies, ze jest inaczej? Fakt jest faktem -- blad jest. Sam
>sie nie zalata, jesli producent plyty ma to gdzies i nowego biosu nie
>wypuscil, zas do uzywanego przez Ciebie OSa 4in1 po prostu nie ma...
Takiego producenta po prostu olewam. Via swoje zrobia i sposob
usuniecia bledu wskazala. Jesli producent plyty to olewa to ja jego
tez.

>No nie, mam wychwalac chipsety VIA pod niebiosa? Przeciez sa super, tu
>wprawdzie karta nie dziala, tam cos trzeba latac biosem, ale przeciez i
>tak sa rewelacyjne :>
No nie. Wychwalac zalety owszem, a wady - no coz tez swoje maja i o
tym nalezy pamietac. Intele tez miewaja wady.

>Jak rozumiec? Tak, jak jest napisane :) Nie ma slowa o tym, ze _nie
>dziala_.
Sciemniasz i tyle ;-)

>VP1, VP2, VPX, VMP3, VAP133, VAP133A, VAP133T plus te, o ktorych
>zapomnialem.
I jakie zabytki jeszcze znajdziesz? Moze pogadamy o starym FXie, EXie
;-)
A zauwazyles, ze Yamahy tez potrafia wydawac dziwne dzwieki na BX? Nie
ma sprzetu (chipsetu) 100% kompatybilnego ze wszystkim (bo tez to
wszystko nie zawsze jest do konca kompatybilne) Przy dzisiejszej
ilosci roznych chipow i onstrukcji na nich opartycvh zawsze znajdziesz
jakies kombinacje urzadzen sprawiajacych notoryczne problemy - czy to
z powodu kiepskich sterow czy tez sprzetu.

>Moze miales po prostu porzadnie wykonana plyte i/lub porzadnie wykonana
Trafiles choc nie do konca. Epoxy zawsze lubilem. Porzadne solidne
plyty, ale Shuttle 591p pomijajc durne rozplanowanie plyty potrafil
sprawiac problemy z TNT1 gdzie Epox startowal "jak gdyby nigdy nic".

>karte plus sensowne sterowniki? W archiwum p.c.p jest calkiem sporo postow
>o tym, jak to Vortexy nieszczegolnie fajnie dzialaja na plytach z
>chipsetami jak powyzej. Pewnie ich autorzy nie mieli tego daru ;)
O wlasnie. Jak nie maja daru to niech sie za skladanie nie zabieraja.
Chyba jednak warto odkurzyc pomysl specjalnycvh certyfikatow ;-)
A powaznie - jak plyta jest do d.... to i BX czasem nie pomoze.

>Byc moze, nie wykluczam. Interesujace jest tylko to, ze jakos nie
>pamietam, zeby ktos narzekal na trzeszczacego Live'a na plycie z BX, czy
>i815... Za duzo maselka? ;)
Masz szczescie, ze nie chce mni sie szukac........ ;-)

>A co ja niby robie od poczatku? ;)
Troll :-p

>Czemu od razu smiec? Karta swego czasu tania, o w miare znosnych osiagach
Nie doslownie....
>i niezbyt jak widac chetna do wspolpracy na "niektorych" konfiguracjach.
Ale nie powiesz, ze to karta bezkonflikotwa i swietnie dopracowana
(takze stery)

>Taki gigahercowy tez? Chetnie zobacze ;)
>BTW: na BH6 bez TurboPLLa nie wyrwiesz tych 170MHz :)
A po co. Bierzesz dluto mloteczek (wyk. w technologii 0.5 kg) i
przestawiasz mnoznik. ;-)

>Inaczej bym to ujal: .. problemow _zazwyczaj_ nie sprawiaja.
Grrrrrr..... ;-)

>O tak, 4in1 Ci sie na pewno bardzo przyda przy niemicrosoftowym systemie.
>;)
Bo w niemicrosoftowym to jakos nie sa potrzebne - to ja wiem, ale
przeciez wszyscy narzekajacy wlasnie na tym rzezbia. Linuxowcy raczej
nie polacza ;-)

Pozdrawiam (rozbawiony nieco tokiem dyskusji)
GLide