zaciecia grafiki

Autor: Marcin (zanny_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 20:37:38 MET

Witam!
    Mam u znajomego komputer z którym dzieją się czasem dziwne rzeczy. Na
niektórych grach (nawet starszych) od czasu do czasu grafika się zacina, tak
jakby stopklatka, czasami dzieje się to na ułamek sekundy, czasami nawet na
sekunde (mniej więcej) i kilka razy pod rząd. Słychać że w tym czasie dźwięk
nie jest zatrzymany, a akcja idzie dalej pomimo że ekran nie jest odświeżany
przez chwile. Myślałem, że to może dzieje się podczas pracy dysku twardego,
ale mam włączone DMA i to chyba nie to. Instalowalem już różne wersje Via
4in1, sterowników do grafiki, próbowałem różnych ustawień w BIOS'ie i nic.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim, lub ma jakieś sugestie co z tym zrobić ?
    Konfiguracja:
Duron 1000, K7VZA, 256MB, GF2MX400 64MB,Win98se.

    pozdrawia
Marcin,