Re: Po co partycja non-dos??

Autor: Rafal Baranowski (Rafal.Baranowski_at_bloknet.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 20:14:41 MET

> nie ma żadnego powodu. kupiłeś nowy czy używany?
> jeśli używany może poprzedni właściciel bad sectory tak zamarkował

Kupilem uzywany. Wlasciciel mowil, ze ta partycja byla tam od nowosci. No
ale nic, juz ma mi forse zwrocic, bo dysk jest padniety. :( Zastanawialem
sie, czy to mogla byc jakas partycja dla SMART'a, co by uzywac jej w razie
gdyby cos sie dzialo z wlasciwa partycja, ale to tylko moje glupie domysly.
A wszystko sie posypalo jak PQIMAGE cos zaczal mieszac z partycjami
(poprawil jakas niezgodnosc poczatkow partycji dla LBA i CHS) - teraz fdisk
sie zawiesza jak wybieram ten dysk, a PQIMAGE nic nie potrafi zrobic.

Dzieki za odpowiedz,
Rafal.