Re: IBM 60GXP 40GB - problem

Autor: Newion (kaczor_p_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 19:44:08 MET

Radoslaw Sokol napisał(a):

>Są IMHO dwie możliwości (jeśli coś jest rzeczywiście nie tak):
>
>a) początek dysku pada i dysk próbuje długo czytać,

Nie wydaje mnie sie. (Choc czasami, w trakcie pracy dysk wydaje dziwne
odglosy (cos jakby chwilowe (1 sek) problemy z zasilaniem)).

>b) nastąpiło przemapowanie sektorów i dysk na początku ma gorszy
> transfer ze względu na zwiększoną liczbę ruchów głowicy

Hmm, ta hipoteza (choc rozumiem ja tylko intuicyjnie :)) jest bardzo
prawdopodobna. Niestety dysku przed awaria nie testowalem (rozumiem, ze
przemapowanie nastapilo podczas naprawy dysku)

Dzieki wielkie
Pozdrawiam

Pawel

 Jeśli jeszcze nie zwariowałeś,