Re: Jak usunac Czarnobyla ze sciezki zerowej

Autor: Krzysiek (krisus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 17:05:47 MET

Użytkownik Sandra <sanderka_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c93ab41_at_news.vogel.pl...

> ^^^
> Jak COŚ ??? Pisałeś o Czarnobylu !
> I nie pomogły te programiki które Ci wysłałem ?

Siedzi tam jakis wirus. Nie wiem na pewno czy to Czarnobyl, ale takim byl
zawirusowany caly twardziel. Te programiki sluza tylko do oczyszczania
aplikacji z wirusa. Nie robi nic w master bot sektorze. Te programiki mi nie
pomaga.