Jaki kupic monitor ?

Autor: Szymon456 (szymon456_at_go2.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 16:47:07 MET

Kompletnie nie znam sie na monitorach i nie wiem nawet jakie firmy sa dobre
w tej branzy. Mam dwa pytania:
1. Aktualnie mam Likom LKM3280 17" (podobno na kineskopie Panasonic, ale kto
wierzy sprzedawcom ?) - chcialbym sie dowiedziec ile za niego dostane od
zwyklego uzytkownika(nie od frajera). Dane ktore udalo mi sie
zgromadzic(niewiele):
- max rozdzielczosc 1600x1200 64 Hz
- max refresh rate 75 Hz at 640x480

testowalem, i w 1024x768 odswiezal w 85Hz...
wiek: ok 18 miesiecy mysle, bo byl zmieniany kineskop(nie ma to jak kwiatki
nad monitorem)

2. Jaki monitor 17" kupic. Wazne sa dla mnie:
- minimalna szkodliwosc dla oczu
- dobry obraz
- dlugowiecznosc

cena nie gra wiekszej roli, ale dobrze by bylo gdyby nie przekraczala 1500
zl
Jesli w najblizszym czasie mial wejsc jakis nowy monitor ktory wart bylby
nabycia - tez moglby byc.

Za wszelkie sugestie z gory dziekuje.

Szymon456