Re: CD-ROM Cyberdrive 36X

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 16:25:27 MET

Użytkownik Wojtek <baranek29_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a6ve2a$qth$1_at_news.onet.pl...
> witam
> Czy wie ktos gdzie do tego modelu mozna znalezc nowy rom /ma teraz wersje
> 110b/ i nie czyta plyt cdrw :(

Producent udostępniał upgrade'y FW dopiero od cdrom'ów 48Xmax
(szukałem kiedyś do CD 24x bo nie czytał końcówek płyt 80' )
Afaik 32x czytał mi płyty cdrw(x4), z czytaniem płyt cdrw często
zdarzają się kłopoty w zależności od nagrywarki i płyt.

PeJot