::: Problem z dyskiem! :::

Autor: Bodzio (bodzio_at_simplusnet.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 15:29:39 MET

Czesc.
W sobote patrze na partycje E: i okazuje sie ze ma 1.91 GB ogolnie miejsca,
a powinna miec rowne 2 GB. To mi sie wydalo dziwne. Pozniej chcialem nagrac
kompakcik, gdzie wiekszosc plikow bylo z wlasnie z tej partycji. Niestety
kopmp sie zawiesil i tak zrobilo sie 2 razy, pozniej robilem tylko testy i
to samo. Wkurzylem sie, usunalem folder Windowsa i chcialem zainstalowac Win
98. Wszystko bylo dobrze ale podczas konfiguracji wyskoczyl komunikat na
blue screenie o vxd....

Wyglada na to, ze dysk ma uszkodzone sektory, 2 lata temu mielaem dokladnie
ten sam przypadek, tylko ze wtedy mi dysk wymienili na nowy. (obydwa dyski
to Fujitsu 8 GB). Dzialalo dobrze ale tylko z Win 95.

W tej chwili mam Win 2000 i nic sie nie pokazuje, ale na partycji ciagle
widnieje tylko 1.91 GB.
Czy da sie jakos naprawic te zle sektory, albo w ogole je wylaczyc z uzycia.
Scandisk chyba nic nie pomogl :(((

Bede wdzieczny za wszelka pomoc!
pozdrawiam, Bodzio marbel_at_simplusnet.pl