Re: Duron 850 na k7s5a @ ? ile moge ?

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 13:51:00 MET

> no tak - ale czy odczuje wzrost wydajnosci przy tych 85MHztach ?
> chlodzenie nie mam slabe, procek trzyma max. 40 stopni.

zalezy ... jesli teraz masz 100 FSB a ram 133 to przy ustawieniu 112/112
mozesz nie zauwazycz roznicy
z drugiej strony
jesli przy fsb 133 masz w pamieciach ustawiony CAS3 to przy 112/112 powinno
Ci sie udac ustawic CAS2 - a wtedy z pewnoscia zauwazysz przyrost wydajnosci

najprosciej:
sprawdz wyniki na niepodkreconym ( tylko uzyj jakichs przyzwoitych testow :)
a nie Sandry ), porownaj z wynikami na podreconym ..