BLAD OCHRONY WINDOWS

Autor: hoRacy (koras_at_fuckwspak.poczta.fm)
Data: Sat 16 Mar 2002 - 20:07:42 MET

Mam niewiarygodny i ninormalnie denerwujący problem.
Otoz kom uruchamia mi sie raz na 20 razy. Zawsze na pocztku pojawia sie komunikat:
*
BLAD INICJALIZACJI URZADZENIA: IOS
BLAD OCHRONY WINDOWS: prosze uruchomic komputer.
*
Probowalem kilka razy formatu, reinstalki, itd. Czasem zamiast tego pojawia sie niebieski ekran smierci lub dioda dysku nie gasnie
i komp staje (kursor dosa w rogu miga)

Bede wdzieczny za wszelaka pomoc

Moja konffiguracja:
Celeron2 800mhz (podlaczony przez przejsciowke fcpga-slot1 na plyte przystosowana dla celeronka 300)
fsb 100 ; 4,5x
128 mb ram 100mhx
Riva TNT
i jeszcze wiele innych :)