Notebook COMPAQ PRESARIO

Autor: sekator_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 17 Mar 2002 - 12:25:04 MET

mam takie pytanie, ile w przyblizeniu wart moze byc notebook Compaq presario
1277 z procesorem AMD K6 2 433MHz, karta graficzna jakas Trient CyberBlade
(moliwosc ustawiania pamieci od 2MB do 8MB) RAM 60 MB, karta muzyczna nie
bardzo wiem, gdyz nie ma sterowniko, ale byc moze sound blaster pro, CD-ROM
24x, modemem 56k, ekranem 13 calowym, gniazdem PCMCIA, dyskiem 4,5 GB ?? I
chcialem sie zapytac jakie moga byc mozliwosci rozbudowy takiego notebooka,
chodzi mi np o wiekszy dysk, karat sieciowa itp..

Z gory dziekuje za odpowiedz.