Pomocy

Autor: Wocio (Wocio_at_plusnet.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 09:38:34 MET

Witam

Z rozstrojem nerwowym, i kompletną dezorientacją zwracam się do was z
problemem. Mam nadzieję że ktoś
miał coś podobnego (chociaż znając moje szczęście :( ) i mi pomoże. Postaram
się wyjaśnić mój problem.
Mam płytę ECS K7S5A (a tfu a tfu !) ze zintegrowanym dźwiekiem (AC 97) z
którym do tej pory nie było problemów. Tydzień temu wpadłem na genialny
pomysł reinstalacji systemu (4 miesięczny win to już przesada :P) i do dziś
sobie pluje w brodę. Otóż po zainstalowaniu dedykowanych sterowników oraz dx
w wersji 8,0 dźwięk pojawia się aby potem w czasie gry po 3-4 sek zaniknąć.
Potem trzeba resetnąć kompa żeby ponownie się pojawił.
Odinstalowałem dx bo myślałem że to jego wina (sprawdzałem wszystkie wersję
dx od 6 do 8,1 i jest to samo) i nic nie pomogło. Zmiana sterowników też nic
nie dała, tylko pożonglowałem kompaktami. Czy istnieje jakiś service pack do
tego gówna ? Czy ktoś miał podobny problem ? A jeśli nikt nie ejst w stanie
powiedzieć mi co się dzieje to jak pierdyknąć tym gównem o ścianę żeby
zamilkło na wieki ??? Pomocy!

--
Pozdrawiam Piotr
wocio_at_plusnet.pl