Re: Zestaw na "serwer"

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Mar 2002 - 15:07:57 MET

Marcin Wojtczuk <r00t_at_boo.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> Ehehe ;-)) Matko jaka kombinacja..

na razie siedza i dumaja... a ze wymyslaja jeszcze wieksze cuda (o ktorych
wstydzilem sie Wam pisac) to pomyslalem, ze sobie popytam na wlasna noge:-)

> Ja bym zrobił tak:
> Pentium 200 + 128MB ram + GNU/Linux <- router, www, poczta, dns, irc,
> samba, ftp, proxy no i firewall!
> Pojedyńczy Athlon XP 1600+ na _innym_ kompie do Accesa.

i to byc calkiem ciekawa koncepcja ale te ludzie sa bardzo uparte... zreszta
ten komp ma byc "serwerem dyskow" jeszcze nie wiem co to ma oznaczac w
praniu:-)))

> Teraz policz sobie koszty :>>> Odchodzi Ci jakieś 800zł z ceny płyty
> głównej a dochodzi ogromna elastyczność i bezpieczeństwo sieci. Taką
> sieć postawi Ci w dodatku przeciętny nastolatek. Jeśli chodzi o firmę
> to chyba warto się nad tym zastanowić prawda ?

Jak najbardziej... zwlaszcza, ze do stawiania serwera linux`owego nie
potrzeba nikogo z zewnatrz... a juz bron Boze jakiego pryszczatego
nastolatka (tylko mi sie tu nie obrazac!!!!) :-)))
W firme jest zbyt wiele waznych danych na hdd np. moje div`x-y:-PPP

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow