Co to może być?

Autor: WeSuŁ (wesul_at_hoga.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 01:33:53 MET

Witam!

Mam następujący problem. Jest sobie komputer Celeronek z płytą główną MSI
(?), w każdym razie jeden ze starszych zestawów jaki sprzedawali w Vobisie.
Na płycie jest zintegrowana grafika + dźwięk.
Włączam komputer, test ramu itp, ale potem następuje problem. Na drugim
"ekranie" (tam gdzie ramki) wyświetla się napis:
Updating ESCD .... Sukcess
Veryfing DMI POOL DATA ...updating sukcess
I zamiast "loading windows" sprzęcik umiera. Co to może być? Resetowałem
ustawienia w Biosie, ale nie pomogło. Odłączyłem dyski i CD i dalej to samo.
Jest szansa, że to płyta główna? A jak nie to co?

--
     Pozdrófka  WeSuŁ
        wesul_at_hoga.pl