Re: Jaki dysk twardy - 40GB ??

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 16 Mar 2002 - 15:48:49 MET

"Nedd Ludd" <nedd_at_wp.pl> OdpowiedŸ na news:3c9346cb_at_news.vogel.pl:

> polecam jednak IBM 40 Gb 7200 Rpm a to dlatego ze naskladalem wiele
> kompow i nie ma z nimi problemów- nikt mi sie nie skarżył. Moje 2
> sztuki chodza po miesiąc bo kompa rzadko wyłączam i takie brednie jak
> zalecane 11 h pracy dziennie mnie śmieszy ;-)

Ja mam IBM 41GB 7200 z serii Ericson. Kupiłem go w maju. Był cholernie
cichy, cichszy nawet od Fuitsu 15GB 5400. Chodził 24h na dobę, aż tak w
grudniu, całkiem nagle zaczął być dość głośny. Kolejny etap nastąpił w
lutym. Znowu zwiększył wydzielany hałas. Teraz jego pracę można porównać do
hałsu jaki wydaje CDROMx40
Oprócz tego incydentu wszysko jest ok. Ciągle jest b.szybki, zero
badów(niestety). Nawet nie usiłowałem iść do serwisu. Pewnie by mnie
wyśmiali.;-)

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488