Re: WYjscie na TV - jak zrobic z PC ??????

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Mar 2002 - 15:06:11 MET

Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> wystukał
(news:1016273361.842299_at_3miasto.net):

> nie za bardzo sobie wyobrażam jak to ma działać RÓWNOLEGLE z
> monitorem. zwykły monitor VGA nie zadziała w trybie pracy takim jak
> PAL - za niska częstotliwość pozioma

Prawde mowiac jak dostalem to cudo do reki, to juz bylo niesprawne, tak
twierdzil poprzedni wlasciciel. Moglo dzialac podobnie jak ScanDoubler
w Amidze, tyle ze w druga strone. Wowczas z 31 KHz na wyjsciu byloby
15,5, co telewizor powinien strawic. Nie wiem, jak z ta praca
rownolegla, gdyz rzeczywiscie spadek sygnalu na pewno jest w tym czyms
dosc duzy. Jezeli jestes zainteresowany to mam to gdzies w rupieciach.
Pozdrawiam
Egghead