Klopoty z kopiowaniem

Autor: zalkap (zalkap_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Mar 2002 - 12:14:22 MET

Mam maly klopot z kopiowaniem danych z dysku na dysk. Kopiowanie zaczyna sie
standardowo, w okienku z paskiem postepu pokazuje sie przewidywany czas
wykonania operacji, czas maleje az do 5s i w tym momencie dzieje sie cos
dziwnego, bo kopiowanie zamiast sie zakonczyc to trwa dalej, a czas do
zakonczenia zwieksza sie do przeszlo 2 milionow minut (prawie 4 lata).
Kiedys uzbroilem sie w cierpliwosc i odczekalem do zakonczenia kopiowania,
trwalo to przeszlo 3 godziny, a nie jak sugerowal windows 4 lata (kopiowalem
okolo 9GB). Dodam jeszcze tylko, ze mam Durona 900MHz, plyta ECS K7VZA, RAM
128MB, dysk 1 Barracuda IV 40GB pracuje jako primary master UDMA 100, dysk
2(producent bez znaczenia) secondary slave UDMA 33(na tym samym kanale
pracuje tez DVD ROM LG), Windows ME.

Czy ktos z was spotkal sie kiedys z takim przypadkiem ? Oczekuje na
propozycje rozwiazania mojego problemu.

Marcin
zalkap_at_wp.pl