Re: P IV czy Athlon XP ?

Autor: Mark (dragon_at_exclusive.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 22:27:02 MET

Niejaki(a) "Mr Snake" <snake134_at_wp.pl> w przyplywie weny tworczej
napisal(a):
> Witam!!!
>
> Pomocy!! Nie wiem co mam kupić ? P IV 1,6 czy Athlona XP 1800+ i jakie
> pamięci DDR czy RIMM? Komp będzie katowany na 3DStudio max i innych
> programikach graficznych. Jak to jest? Ludzie z mojej szkoły
pokupowali XP i
> walczą z temperaturą ale P IV podobno jest mniej wydajny.
> Pomóżcie mi proszę bo kompa potrzebuję natychmiast!!!!!!

P4 na DDRach - bedziesz mial stabilniejszy system, a w razie czego,
jesli sie uprzesz - Intele kreca sie latwo..:)
1,6 GHz jest juz tanszy niz AMD 1800+ - wiec wszelkie dywagacje na temat
"stosunek mozliwosci do cena" biora w leb.

Mark